52. Heder

Sitter och har en cam-konversation med min älskade mamma på msn. Hon slängde på camen och sa att hon tyckte att hon har drag av min mormor. Det får mig att tänka på denna fantastiska kvinna.
Jag saknar henne så att det gör ont,
i hela mig.
Jag önskar att alla hade gåvan att få träffa min fina mormor. Snart är det 8 år sen men jag tänker på henne i princip varenda dag.

Angelica och jag satt tidigare i dag och fällde än tår på hennes balkong och vi pratade om hur viktigt det är att man talar om för de äldre att dom faktiskt betyder något för en och att man är glad att de finns. Att man får en skön känsla då man berättat det och att den man berättar det för faktiskt förstår sitt värde.
Jag hoppas så innerligt att mormor förstod hur bra hon var för oss och att hon var en så fin människa.


Kommentarer
Postat av: angelica

du är underbar amanda, underbar!

2010-05-12 @ 08:46:04
URL: http://nam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0