48. Inte utan min Uffe

Jag kallar mig själv absolut inte för någon direkt djurvän.
Däremot har jag en vän som faktiskt råkar vara katt och som är den finaste jag vet. Jag har alltid varit uppvuxen med katt, men det är nog aldrig någon katt som riktigt tyckt om mig.
Men när jag kommer hem till Karlskrona är det Uffe som stryker mig längs kinden och som faktiskt kramar mig.


Han rymde när han skulle till veterinären, men gick med sina små tassar 1 mil hem till huset, utan att veta vart han egentligen var.
Han är rätt bra den där Uffe.


Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Ja :)

Jo med mig är allt kanon :)

Jag vet, tiden går så snabbt :P

Kan knappt fatta att hon fyller 2 år i september :P



Uffe, gulligt namn på en katt :P

Min pappa heter Ulf "uffe" haha :D

2010-05-04 @ 10:46:44
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Haha Ulf Lundell! :D

2010-05-04 @ 23:09:36
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0