Long time I know.

Jag vet att det är många veckor sedan jag uppdaterade något här. Ska jag vara ärlig har jag inte haft någon lust. Sen jag kom hem från Karlskrona nu senast har jag haft en otrolig mer smak och väldigt mycket längtan efter min lilla mamma. Men snart är påsk, och idag fick jag reda på att jag får lov att åka hem, vilket känns helt fantastiskt.
Jaha, vad har då hänt sen sist jag skrev? Jag var hemma i Karlskrona för några veckor sen. Det var nog första gången jag inte kände efter några dagar "att nu kan jag det här, nu vill jag åka hem" utan jag njöt verkligen av att vara hemma och försökte ta vara på tiden så gott det gick. Min älskade Joos flyttade hem till Västerås vilket innebar en förbannat rolig avskedsfest med en utgång som var typ den roligaste jag haft.. kanske någonsin. Tråkigt att hon flyttat från stan, fast egentligen får vi ju faktiskt 50 mil närmre till varandra nu. Det är i alla fall en faboulos tjej och jag gillar henne skarpt. Fick även träffa Älskade Emelie och fina Fia! Och många andra av mina vänner, i stort sätt alla tror jag. Men försökte att umgås med familjen. Fick träffa min bror som jag inte sett sen den 7 augusti. Han var hemma en vända från Kosovo. Börja med att jag sprang rakt förbi han på stan, haha jag kände knappt igen honom. Så en kväll hade vi middag ihop alla syskonen vilket var ett bra tag sen sist <3

Nu är jag hemma, började när jag kom hem med att jobba 8 dagar i streck. Kul med jobb så jag klagar inte. I övermorgon ska jag och Jonas åka till Oslo och det ska bli hur roligt som helst.  Ikväll väntas tjejkväll med tacos, film och mys med Madde, Karolina och lilla Angelina.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0