Ibland förvånar jag, gör det oväntade.

Jag inser när jag av en slump gick in på bloggen att det var väldigt många månader sedan jag skrev här. Jag vet egentligen inte varför jag ska skriva. Kanske är det för att jag är sjuk och inte kan tillföra världen så mycket mer för tillfället. Sedan jag skrev här sist har väl en del hänt.

- Jag har varit i Turkiet en hel fantastisk vecka med min fina pojkvän och träffat massa nytt folk.
- Jag har varit med och sjungit och bevittnat världens finaste bröllop med min bror Andreas & hans nuvarande fru Johanna.
- Jag har fått träffa och hålla i lilla Leon som kom till världen för några månader sedan och självklart även mamma Viola.
- Jag har fyllt 20 år och varit på systembolaget FYRA gånger.
- Jag har varit i Kalskrona i nästan en månad och haft tid att träffa nästan alla min vänner.
- Haft en klassåterträff med Es3tamk.
- Jag har jobbat tre snabba veckor på donken.
- Jag har kommit upp till övik och träffat min fina här.
- Haft min första utgång på olearys i övik.



Min lilla mammi har precis åkt hem och nu är jag en liten ynklig tjej. Jag saknar henne mycket.



Kommentarer
Postat av: Pierre

UPPDATERING TACK!

2009-09-28 @ 21:54:33
URL: http://pirre87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0